Տարոն Պարսամյան. «Ու՞ր է գնում Actual-ը»

Տարոն Պարսամյան. «Ու՞ր է գնում Actual-ը»

Actual Events-ը համախմբել է տարբեր ոլորտներում կայացած ղեկավարների, ի՞նչ խնդիր է լուծվում դրանով:

Actual Events-ը, թերևս, Actual-ի ամենաարդյունավետ նախաձեռնություններից է: Բովանդակային առումով նման ֆորմատի նախաձեռնություններ միշտ էլ ունեցել ենք, պարզապես հիմա որոշել ենք հանրայնացնել գործընթացը: Մեդիայում արվող հետազոտություններն ու PR ծրագրերը մեզ հասցրին մի կետի, որտեղ հասկացանք, որ ինքնանպատակ fun-ը սկսել է խժռել բովանդակությանը: Ուստի որոշեցինք ստեղծել մի հարթակ, որտեղ գեղեցիկ ու ժամանակակից փաթեթավորմամբ ներկայացվում են իրոք փորձ ու անցած ճանապարհ ունեցող մարդկանց արժեքավոր մտքերը: Կարճ ասած, սրանով լուծում ենք ժամանակակից փաթեթավորմամբ արժեքավոր քոնթենթ տարածելու խնդիր:



Ի վերջո, ի՞նչ է Actual Events-ը. ակու՞մբ, բիզնես միջավա՞յր, ինտելեկտուալ ժամանցի հարթա՞կ:

Սա այն հարցն է, որ մեզ հաճախ են տալիս: Սահմանումներն այս դեպքում կարևոր չեն, կարևոր է հասկանալ բովանդակությունը: Actual-ը մեդիա ոլորտում պրոդուկտներ ունեցող ընկերություն է, և բնական է՝ այս հարթակը չի ձևավորվել ռոմանտիկ նպատակներով: Այդուհանդերձ, կյանքը շատ անհետաքրքիր կլիներ, եթե բոլոր նախաձեռնությունները սկսեին ու ավարտվեին գործնական քննարկումներով: Մենք ձևակերպել ենք շատ հստակ խնդիր և առաջարկել ենք լուծում: Տարբեր ոլորտներում տարիներ շարունակ իրական փորձ ու արժեքավոր գիտելիք կուտակած շատ ղեկավարներ ունեն որակյալ մտքեր, իսկ օնլայն տիրույթում հեշտ հասանելի քոնթենթը օրեցօր խժռում է բովանդակությանը: Մենք օգտակար ու արժեքավոր քոնթենթը հանրայնացնելու ու ժամանակակից փաթեթավորմամբ մատուցելու բազմաթիվ գործիքների ենք տիրապետում, ուստի ինչու՞ չկազդուրենք օնլայն միջավայրի որակն ու չնպաստենք, որ առավել հայտնի լինեն նրանք, ովքեր ասելիք ունեն: Իսկ այս ամենին էլ երբ գումարում ես պրոֆեսիոնալ մշակված PR ստրատեգիա, ստացվում է լիարժեք հանրային օգտակարություն, նոր գործընկերներ ու ինտելեկտուալ քննարկումների հարթակ:



Ու՞ր է գնում  Actual-ը

Մեր օրերում, երբ ինֆորմացիայի փոխանցման արագությունները մեգաարագ են, կյանքն ինքնին անկանխատեսելի է դարձել: Անգամ խոշոր պետությունները երբեմն չեն կարող կանխատեսել, թե  հեռանկարի որ տարբերակի վրա է ճիշտ խաղադրույք կատարելը: Actual-ն իր ձեռքը պահում է մեդիանորարարությունների զարկերակին և միշտ լինելու է տեղեկատվական հոսքերով հետաքրքրվող սուբյեկտների բարեկամը, լուծելու է խնդիրներ մեդիա միջավայրում, իսկ թե ինչ տեսակի նախաձեռնություններով, ինչ պրոդուկտներով կամ ինչ միջավայրում, մշտապես կախված է ժամանակի առաջնահերթություններից:

Բլոգ

Հրանտ Զիրոյան. «Ինչո՞ւ ստեղծվեց Actual Events-ը»

Actual Events-ի հիմնական նպատակներից մեկը ասելիք ունեցող, փորձ կուտակած մարդկանց խոսքն առավել լայն...

17.05.2022

Actual Events-ի մասին

Ի՞նչ է Actual Events-ը: Ովքե՞ր են առաջիկա Actual Events-ի խոսնակները: Մանրամասներ միջոցառման մասին:

22.04.2022

Տարոն Պարսամյան. «Ու՞ր է գնում Actual-ը»

Մեդիայում արվող հետազոտություններն ու PR ծրագրերը մեզ հասցրին մի կետի, որտեղ հասկացանք, որ...

22.04.2022

Հովիկ Գրիգորյան. «Իմիջը բաղադրիչ է, որը կարող է ասոցացնել...

Բիզնեսմենը այն մարդն է, ով ստեղծում է որոշակի արժեք և տիրապետում է ժամանակի կառավարման գործիքներին:

21.04.2022

Վիգեն Չատինյան. «Անշարժ գույքի ոլորտում ֆիրմայի...

Մարկ Ցուկերբերգի հայտնի լայվից հետո, առհասարակ, չեմ բացառում, որ մի օր բոլոր բիզնեսները...

15.04.2022

Միքայել Ավագյան. «Ընտանեկան երջանկության և պրոֆեսիոնալ...

Եթե հումորային մթնոլորտում ոչ ծրագրավորողների շրջապատում հարց տային՝ ով է ծրագրավորողը, հումորով...

11.04.2022

Վլադիմիր Խոեցյան. «Լրիվ հնարավոր է պրոֆեսիոնալ աշխատանքը սիրել...

Աշխարհի վիզուալ գովազդի շուկան համալրվել է ամենաբարձրակարգ, մի քանի միլիոնի հասնող և շարունակաբար...

05.04.2022

Խորեն Հարությունյան. «Փորձում եմ նոր մշակույթ ձևավորել, ու դա...

Կարծում եմ ՝ բառն արդեն իսկ ասում է, թե ով է խոհարարը․խոհեր արարող , այսինքն ՝ մտքեր ստեղծող ,...

22.03.2022