2021թ․ ամենաարագ աճող բրենդները

2021թ․ ամենաարագ աճող բրենդները

Այս հոդվածի հիմքում ընկած են Morning Consult-ի ամենօրյա ուսումնասիրությունները։

Morning Consult-ի ցանկում տեղ գտած 1159 բրենդների միջին աճը 2021թ․ հունվար-հոկտեմբեր ամիսներին կազմել է 0,33 տոկոս, ինչը շատ լավ է, սակայն զիջում է նախորդ տարիների նույն ցուցանիշին։ Համաճարակով պայմանավորված՝ վերջին տարիների անորոշության ու իրարանցման շրջանում մարդիկ ապավինում են ավելի կայուն բրենդներին կամ պրոդուկտներին, ումից կամ էլ ինչից արդեն գնումներ են կատարել։

Իսկ ինչպե՞ս է որոշվում, թե որոնք են ամենաարագ աճող բրենդները ․ դասակարգումը որոշվում է 2021 թվականի ընթացքում գնման աճի չափման միջոցով:

Այսպիսով, ամենաարագ աճող 20 բրենդների 25 տոկոսը կրիպտոարժույթներով զբաղվող, ֆինանսական տեխնոլոգիաներով զբաղվող և թվային վճարումներով զբաղվող կազմակերպություններն են:

Կրիպտոփոխանակման հարթակ Coinbase-ը ամենամեծ աճն է ունեցել ֆինանսական ծառայություններ մատուցող բրենդների ցանկում։




Paramount+ -ը և HBO Max -ն ունեցել են թռիչքաձև աճ բոլոր սերունդների սպառողների շրջանում: Ամենաարագ աճող բրենդներից մեկը՝ TikTok-ը, որը սովորաբար ասոցացվում է Gen Z-ի հետ, նոր լսարան է փնտրում տարեց ամերիկացիների շրջանում:

Ըստ տվյալների՝ Wendy’s, Chipotle Mexican Grill, Snickers և Ruffles սննդի հետ կապված բրենդները աճ են գրանցել միայն Gen Z-ի շրջանում։

Վերևում խոսվեց համաճարակի մասին, իսկ հիմա ավելացնենք, որ դրա արդյունքում պատվաստումային բրենդները նույնպես աճել են․ Moderna-ն և Pfizer-ն աճել են համապատասխանաբար 7,3 և 3,1 տոկոսով։

Հետաքրքիր մի փաստ Smirnoff Vodka-ն, Indian Motorcycles-ը, Crown Royal-ը և Vizzy Hard Seltzer-ն ունեցել են գնումների միտման զգալի աճ, որի արդյունքում ցավազրկող Tylenol-ը նույնպես ունեցել է աճ, որպեսզի օգնի «չեզոքացնել» վերը նշվածների օգտագործման արդյունքները։

Toyota-ն առաջին ավտոմոբիլային բրենդն է, որ ամենաարագ աճող բրենդների ցուցակում է։

Ստորև ներկայացնում ենք թոփ 20 ամենաարագ աճող բրենդները՝ ըստ տարբեր տարիքային խմբերի․








Ենթադրվում է, որ ֆինանսական տեխնոլոգիաների և բլոկչեյնի շարունակական նորարարությունները գնալով հանգեցնելու են սպառողների և ֆինանսական ծառայություններ մատուցողների միջև հարաբերությունների խզման: Սպառողները կամ կաշխատեն մատակարարների ավելի լայն շրջանակի հետ, կամ ընդհանրապես կհրաժարվեն միջնորդներից, որպեսզի կառավարեն իրենց ֆինանսները ապակենտրոնացված լուծումներով։ 


Բլոգ

Տնային խելացի սարքերի մասին վիճակագրություն

Մենք ապրում ենք տեխնոլոգիայի, ավելի կոնկրետ՝ խելացի տեխնոլոգիայի ոսկե դարաշրջանում: Վերջին...

14.01.2022

2030-ին ի՞նչ սարքերով ենք համացանց մտնելու. հրաշքի նմանվող գիտական...

Գիտնականները վստահ են, որ շուտով կգա օրը, երբ մենք կկարողանանք ցանկացած երգ, ֆիլմ, վեբ-կայք կամ...

13.01.2022

2021թ․ ամենաարագ աճող բրենդները

Համաճարակով պայմանավորված՝ վերջին տարիների անորոշության ու իրարանցման շրջանում մարդիկ ապավինում են...

12.01.2022

Ժամանակակից բիզնեսմեններին ծանոթ իրավիճակ. կա խնդիր, կա նաև լուծում

Երբ գործատուն ունենում է միևնույն ոլորտում կիրառվող համաշխարհային թրենդների մասին տեղեկություններ,...

30.12.2021

2021 թվականի հոկտեմբեր ամսվա թոփ 10 թվային թրենդները

Եթե ձեռքներս չպահենք տեղեկատվական հոսքերի կառավարման զարկերակին, հնարավոր է մրցակցային...

27.12.2021

Mobile հավելվածները փոխել են խաղի կանոնները

Մեր օրերում մարդիկ կարող են կառավարել իրենց աշխատանքը և նույնիսկ կյանքը սմարթֆոնների միջոցով՝ անկախ...

23.12.2021

Հայ բիզնեսմեններին հուզող խնդիր. արդյունավետությունն ընդդեմ հոգնեցնող...

Այնքան արագ են փոփոխվում տեղեկատվական տեխնոլոգիաները, որ տեղեկատվական միջավայրում կառավարել...

23.12.2021

Սոցիալական մեդիա հավելվածների էվոլյուցիան. լայվեր

Ոլորտը զարգացել է վերջին տասնամյակի ընթացքում. սոցիալական մեդիա նոր հավելվածներ են մուտք գործել...

20.12.2021