2021թ․ ամենաարագ աճող բրենդները

2021թ․ ամենաարագ աճող բրենդները

Այս հոդվածի հիմքում ընկած են Morning Consult-ի ամենօրյա ուսումնասիրությունները։

Morning Consult-ի ցանկում տեղ գտած 1159 բրենդների միջին աճը 2021թ․ հունվար-հոկտեմբեր ամիսներին կազմել է 0,33 տոկոս, ինչը շատ լավ է, սակայն զիջում է նախորդ տարիների նույն ցուցանիշին։ Համաճարակով պայմանավորված՝ վերջին տարիների անորոշության ու իրարանցման շրջանում մարդիկ ապավինում են ավելի կայուն բրենդներին կամ պրոդուկտներին, ումից կամ էլ ինչից արդեն գնումներ են կատարել։

Իսկ ինչպե՞ս է որոշվում, թե որոնք են ամենաարագ աճող բրենդները ․ դասակարգումը որոշվում է 2021 թվականի ընթացքում գնման աճի չափման միջոցով:

Այսպիսով, ամենաարագ աճող 20 բրենդների 25 տոկոսը կրիպտոարժույթներով զբաղվող, ֆինանսական տեխնոլոգիաներով զբաղվող և թվային վճարումներով զբաղվող կազմակերպություններն են:

Կրիպտոփոխանակման հարթակ Coinbase-ը ամենամեծ աճն է ունեցել ֆինանսական ծառայություններ մատուցող բրենդների ցանկում։




Paramount+ -ը և HBO Max -ն ունեցել են թռիչքաձև աճ բոլոր սերունդների սպառողների շրջանում: Ամենաարագ աճող բրենդներից մեկը՝ TikTok-ը, որը սովորաբար ասոցացվում է Gen Z-ի հետ, նոր լսարան է փնտրում տարեց ամերիկացիների շրջանում:

Ըստ տվյալների՝ Wendy’s, Chipotle Mexican Grill, Snickers և Ruffles սննդի հետ կապված բրենդները աճ են գրանցել միայն Gen Z-ի շրջանում։

Վերևում խոսվեց համաճարակի մասին, իսկ հիմա ավելացնենք, որ դրա արդյունքում պատվաստումային բրենդները նույնպես աճել են․ Moderna-ն և Pfizer-ն աճել են համապատասխանաբար 7,3 և 3,1 տոկոսով։

Հետաքրքիր մի փաստ Smirnoff Vodka-ն, Indian Motorcycles-ը, Crown Royal-ը և Vizzy Hard Seltzer-ն ունեցել են գնումների միտման զգալի աճ, որի արդյունքում ցավազրկող Tylenol-ը նույնպես ունեցել է աճ, որպեսզի օգնի «չեզոքացնել» վերը նշվածների օգտագործման արդյունքները։

Toyota-ն առաջին ավտոմոբիլային բրենդն է, որ ամենաարագ աճող բրենդների ցուցակում է։

Ստորև ներկայացնում ենք թոփ 20 ամենաարագ աճող բրենդները՝ ըստ տարբեր տարիքային խմբերի․








Ենթադրվում է, որ ֆինանսական տեխնոլոգիաների և բլոկչեյնի շարունակական նորարարությունները գնալով հանգեցնելու են սպառողների և ֆինանսական ծառայություններ մատուցողների միջև հարաբերությունների խզման: Սպառողները կամ կաշխատեն մատակարարների ավելի լայն շրջանակի հետ, կամ ընդհանրապես կհրաժարվեն միջնորդներից, որպեսզի կառավարեն իրենց ֆինանսները ապակենտրոնացված լուծումներով։ 


Բլոգ

Հրանտ Զիրոյան. «Ինչո՞ւ ստեղծվեց Actual Events-ը»

Actual Events-ի հիմնական նպատակներից մեկը ասելիք ունեցող, փորձ կուտակած մարդկանց խոսքն առավել լայն...

17.05.2022

Actual Events-ի մասին

Ի՞նչ է Actual Events-ը: Ովքե՞ր են առաջիկա Actual Events-ի խոսնակները: Մանրամասներ միջոցառման մասին:

22.04.2022

Տարոն Պարսամյան. «Ու՞ր է գնում Actual-ը»

Մեդիայում արվող հետազոտություններն ու PR ծրագրերը մեզ հասցրին մի կետի, որտեղ հասկացանք, որ...

22.04.2022

Հովիկ Գրիգորյան. «Իմիջը բաղադրիչ է, որը կարող է ասոցացնել...

Բիզնեսմենը այն մարդն է, ով ստեղծում է որոշակի արժեք և տիրապետում է ժամանակի կառավարման գործիքներին:

21.04.2022

Վիգեն Չատինյան. «Անշարժ գույքի ոլորտում ֆիրմայի...

Մարկ Ցուկերբերգի հայտնի լայվից հետո, առհասարակ, չեմ բացառում, որ մի օր բոլոր բիզնեսները...

15.04.2022

Միքայել Ավագյան. «Ընտանեկան երջանկության և պրոֆեսիոնալ...

Եթե հումորային մթնոլորտում ոչ ծրագրավորողների շրջապատում հարց տային՝ ով է ծրագրավորողը, հումորով...

11.04.2022

Վլադիմիր Խոեցյան. «Լրիվ հնարավոր է պրոֆեսիոնալ աշխատանքը սիրել...

Աշխարհի վիզուալ գովազդի շուկան համալրվել է ամենաբարձրակարգ, մի քանի միլիոնի հասնող և շարունակաբար...

05.04.2022

Խորեն Հարությունյան. «Փորձում եմ նոր մշակույթ ձևավորել, ու դա...

Կարծում եմ ՝ բառն արդեն իսկ ասում է, թե ով է խոհարարը․խոհեր արարող , այսինքն ՝ մտքեր ստեղծող ,...

22.03.2022