In vino veritas, թե՞ In data veritas. Հայկական գինեգործարանները թվային տիրույթում

In vino veritas, թե՞ In data veritas. Հայկական գինեգործարանները թվային տիրույթում

«Ճշմարտությունը գինու մեջ է» արտահայտությունը հաճախ է հանդիպում գինուն առնչվող թեմաներում, այս անգամ փորձել ենք ջրի երես հանել գինեգործության ոլորտի թվային «ճշմարտությունները»։




Ինչպես հասկացաք, Actual-ն այս անգամ ուսումնասիրություն է իրականացնում հայկական գինեգործարանների համացանցային ակտիվության վերաբերյալ։ 

Ուսումնասիրությունից առանձնացրել  ենք հայկական գինեգործարանների ֆեյսբուքյան և ինստագրամյան տիրույթների տեղեկատվական հոսքերի վերաբերյալ վերլուծությունը, որտեղից մի շարք եզրակացություններ են առաջացել:
Շուտով կներկայացնենք հունիսի 1-ից մինչև 30-ը ընկած ժամանակահատվածում պատվիրատուի կողմից առանձնացված հայկական գինեգործարանների էջերի քանակական և որակական ցուցանիշները։

Կարծում եմ՝ շատերին կհետաքրքրի ժամանակակից հայկական գինեգործարանների զարգացման միտումները թվային դաշտում, ճիշտ է հետազոտությունն ամբողջապես տարածելու հնարավորություն չունենք, բայց առավել հանրամատչելի և ոչ կոնֆիդենցյալ հատվածները կներկայացվեն ընթերցողների դատին:



Ուսումնասիրության միջոցով առավել  հասկանալի է դառնում, թե որ կազմակերպություններն են ինտենսիվ տեղեկատվական հոսքեր թողարկում նշված սոցցանցերում, որ կազմկերպությունների մոտ  ինչ տեսակի կոնտենտն է գերակշռում, որ գործարաններն են առանձնանում իրենց կոնտնետի մատուցման բազմազանությամբ։

Բովանդակային ցուցանիշների հիման վրա առաջացել են բազմաթիվ եզրակացություններ։ Օրինակ՝ կան այնպիսի հայկական գինեգործարաններ, որոնք առանձնանում են իրենց էսթետիկ կոնտենտով՝ շեշտը չդնելով վաճառող հրապարակումների վրա, ոմանք ունեն ամենամեծ լսարանը, բայց ակտիվ չեն սոցցանցերում և այլն:

Մնացեք մեր էջում, հետևեք մեզ ֆեյսբուքում և տելեգրամում, օրերս կհրապարակվի ուսումնասիրության խոստացված հատվածը:

Մելանյա Պողոսյան, մեդիա հետազոտող:
Բլոգ

Ինչո՞վ են աչքի ընկել Rouge Armenia-ն, Joffrey Perfume house-ն ու...

Ուսումնասիրությունից առանձնացվել է հունիսի 11-ից 25-ն ընկած ժամանակահատվածը և 10...

26.07.2021

Ո՞ր սոցցանցում են ակտիվ Karas Wines-ն ու Gevorkian Winery-ն, ի՞նչ...

Մասնավորապես առանձնացվել են հունիսի 1-30-ն ընկած ժամանակահատվածում մի շարք գինու գործարանների՝...

20.07.2021

In vino veritas, թե՞ In data veritas. Հայկական գինեգործարանները...

Ուսումնասիրությունից առանձնացրել ենք հայկական գինեգործարանների ֆեյսբուքյան և ինստագրամյան...

15.07.2021

Տեղեկատվական պատերազմներ․ ինչպե՞ս են խժռում թշնամական պետության...

Երբեմն ծիծաղելի է դառնում խոսելը հազարամյակների պատմությունից, երբ թշնամիդ կարող է ժամանակակից...

13.07.2021

Ի՞նչն է միավորում Arshavner Akumb-ին և ONE WAY Tour-ին, ո՞ր...

Ուսումնասիրությունից առանձնացվել է հունիսի 1-ից 15-ն ընկած ժամանակահատվածը և 15 տուրիստական...

12.07.2021

Տեղեկատվական հոսքերին հետևելը ճոխությո՞ւն է, թե՞ անհրաժեշտություն

Ըստ Statista.com-ի տվյալների, միայն 2020 թվականին աշխարհում ստեղծվել, տարածվել և սպառվել է ավելի...

07.07.2021

Հայկական տուրիստական ընկերությունները թվային տիրույթում․...

Actual-ի գործընկերների շրջանում առավել պահանջարկ վայելող պրոդուկտներից է որևէ ֆիքսված շուկայի SMM...

01.07.2021

Հեռուստատեսությունը մահանու՞մ, թե մոդեռնիզացվում է

Ինտերնետի մասսայական սպառումն ու տարբեր սոցիալական ցանցերի ի հայտ գալը հանգեցրել է դասական...

28.06.2021