Հայկական տուրիստական ընկերությունները թվային տիրույթում․ ուսումնասիրության ներկայացումն առաջիկայում

Հայկական տուրիստական ընկերությունները  թվային տիրույթում․ ուսումնասիրության ներկայացումն առաջիկայում
Actual-ը տեղեկատվական տիրույթում շարունակաբար իրականացնում է տարբեր հետազոտություններ։ Մեր գործընկերների շրջանում առավել պահանջարկ վայելող պրոդուկտներից է որևէ ֆիքսված շուկայի SMM թրենդների վերհանումը։ Այս պահին մեր թիմը զբաղվում է ՀՀ տուրիստական շուկայի տեղեկատվական հոսքերի ուսումնասիրությամբ։ Մեր կողմից ուսումնասիրվել են Ֆեյսբուք և Ինստագրամ սոցիալական ցանցերում ակտիվություն ունեցող տուրիստականների հոսքերը։  Ամբողջ դաշտն ուսումնասիրելուց հետո առանձնացվել են առավել ազդեցիկ էջերը։



Առաջիկայում մենք ներկայացնելու ենք հունիսի 1-ից 15-ն ընկած ժամանակահատվածում ֆիքսված կազմակերպությունների էջերում տեղ գտած տեղեկատվական հոսքերի վերաբերյալ քանակական և որակական ցուցանիշներ, թեմատիկ վերլուծություններ։ Հետազոտությունը, բնականաբար, իրականացվել է ավելի լայն ֆորմատով, սակայն, կորպորատիվ կոնֆիդենցիալությունից ելնելով,  չենք հրապարակի ամբողջական տարբերակը։ Այդուհանդերձ, 15-օրյա վերլուծությունը վստահաբար օգտակար կլինի տուրիզմի ոլորտում գործունեություն իրականացնող կազմակերպություններին։
Ուսումնասիրության արդյունքում կարելի է տեսնել, թե որ կազմակերպություններն են սոցիալական ցանցերում առավել ակտիվ, ինչ տեսակի կոնտենտն է գերակշռում, ինչ տեսակի առաջմղում են իրականացնում ֆիրմաները։
Քանակական ցուցանիշների հիման վրա առաջացել են բազմաթիվ եզրակացություններ։ Օրինակ՝ կան կազմակերպություններ, որոնք ընդհանրապես չեն կիրառում վիդեոկոնտենտ կոնկրետ հարթակում, կան ֆիրմաներ, որոնք ավելի շատ հոսք են թողարկում, քան մնացած բոլորը միասին վերցրած։



Ուսումնասիրության ընթացքում տեսակավորվել են հոսքերը։ Արդյունքում պարզ է դարձել, թե որքանով են թրենդային վաճառող հոսքերը, որքանով՝ ներգրավողները կամ ինֆորմացիոնները։ Մի խոսքով շատ թվեր, փաստեր, թրենդներ, եզրակացություններ։ Անկեղծ ասած հիմա թիմում քննարկում ենք ներկայացման ֆորմատը վերջնականապես ֆիքսելու հարցը։ Կարծիք կա, որ ուսումնասիրությունը պետք է ներկայացնել ծավալուն հոդվածի տեսքով, մեկ այլ տեսակետի համաձայն՝ պետք է վլոգի միջոցով ներկայացնել մանրամասները։ Չի բացառվում, որ ոլորտի ներկայացուցիչներից հյուր ունենանք և միասին քննարկելով ներկայացնենք իրականացված աշխատանքի արդյունքը։ Հաջորդ շաբաթվա սկզբում մեր կայքում և ֆեյսբուքյան էջում արդեն ներկայացված կլինի ուսումնասիրությունը։ 

Լուսինե Հարությունյան, թվային հետազոտող

Բլոգ

Հրանտ Զիրոյան. «Ինչո՞ւ ստեղծվեց Actual Events-ը»

Actual Events-ի հիմնական նպատակներից մեկը ասելիք ունեցող, փորձ կուտակած մարդկանց խոսքն առավել լայն...

17.05.2022

Actual Events-ի մասին

Ի՞նչ է Actual Events-ը: Ովքե՞ր են առաջիկա Actual Events-ի խոսնակները: Մանրամասներ միջոցառման մասին:

22.04.2022

Տարոն Պարսամյան. «Ու՞ր է գնում Actual-ը»

Մեդիայում արվող հետազոտություններն ու PR ծրագրերը մեզ հասցրին մի կետի, որտեղ հասկացանք, որ...

22.04.2022

Հովիկ Գրիգորյան. «Իմիջը բաղադրիչ է, որը կարող է ասոցացնել...

Բիզնեսմենը այն մարդն է, ով ստեղծում է որոշակի արժեք և տիրապետում է ժամանակի կառավարման գործիքներին:

21.04.2022

Վիգեն Չատինյան. «Անշարժ գույքի ոլորտում ֆիրմայի...

Մարկ Ցուկերբերգի հայտնի լայվից հետո, առհասարակ, չեմ բացառում, որ մի օր բոլոր բիզնեսները...

15.04.2022

Միքայել Ավագյան. «Ընտանեկան երջանկության և պրոֆեսիոնալ...

Եթե հումորային մթնոլորտում ոչ ծրագրավորողների շրջապատում հարց տային՝ ով է ծրագրավորողը, հումորով...

11.04.2022

Վլադիմիր Խոեցյան. «Լրիվ հնարավոր է պրոֆեսիոնալ աշխատանքը սիրել...

Աշխարհի վիզուալ գովազդի շուկան համալրվել է ամենաբարձրակարգ, մի քանի միլիոնի հասնող և շարունակաբար...

05.04.2022

Խորեն Հարությունյան. «Փորձում եմ նոր մշակույթ ձևավորել, ու դա...

Կարծում եմ ՝ բառն արդեն իսկ ասում է, թե ով է խոհարարը․խոհեր արարող , այսինքն ՝ մտքեր ստեղծող ,...

22.03.2022