Instagram-ի մասին ամենահետաքրքիր վիճակագրությունը 2021թ․

Instagram-ի մասին ամենահետաքրքիր վիճակագրությունը 2021թ․

Սոցիալական մեդիան մեծ տարածում ունի: Ու դժվար թե լինեն մարդիկ, ովքեր համացանցի օգտատերեր են, բայց տեղյակ չեն կամ չեն օգտվում սոցիալական հայտնի հարթակներից, ինչպիսիք են Facebook-ը, Twitter-ը և այլն: 


Instagram-ը ավելի հին հարթակների համեմատ շատ ակնհայտ առավելություն է ունեցել, այն իսկզբանե ստեղծվել է որպես mobile check-in հավելված, որի հիմնական հնարավորությունը եղել է check-in-ը, իսկ երկրորդականը՝ նկարներով կիսվելը։ Այլ կերպ ասած՝ check-in-ին կցվում էր նկար։ Հետագայում նկարներով կիսվելու երկրորդական, լրացուցիչ ֆունկցիոնալը դարձավ առաջնային, իսկ check-in-ը՝ երկրորդական։ Ու հենց այս կենսական փոփոխությունը հաջողություն բերեց հավելվածին, հետագայում էլ արդեն դարձավ հզոր գործիք ինֆլուենսեր մարքեթինգի համար: 


Վերջին շրջանում Instagram-ը անհավանական աճ է գրանցել, ստորև ներկայացնում ենք հետաքրքիր վիճակագրություն։ Մինչ այդ նշենք, որ Instagram-ը թողարկվել է 2010թ․ հոկտեմբերի 6-ին, և միայն առաջին օրում  25․000 մարդ է գրանցվել հարթակում։


1. Instagram-ը ունի ավելի քան 1 միլիարդ ակտիվ օգտատեր 2021թ․։



2. Հնդկաստանն ունի ամենամեծ լսարանը՝ 180 մլն օգտատեր։ Համեմատելու համար նշենք, որ ԱՄՆ լսարանի թիվը 170 մլն է։ (influencermarketinghub)

3. Instagram-ը 10 ամենաշատ այցելվող կայքերից մեկն է՝ 4 միլիարդ այց, որոնցից յուրաքանչյուրը միջինում կազմում է 17ր 23վ։ (SEMrush)

4. Մեկ օգտատերը ամսական 10+ ժամ է ծախսում հարթակի վրա, այդ ժամանակը գնալով ավելանում է՝ հիմնականում շնորհիվ  Instagram Stories և Instagram Live ֆունկցիաների։ (App Annie)

5․Դեռահասների 72%-ն օգտվում է Instagram-ից։ (Statista)

6. #Love-ը բոլոր ժամանակների ամենահաճախ օգտագործվող հեշթեգն է, որը օգտագործվել է ավելի քան 2 միլիարդ գրառումներում։ Դրան են հաջորդում #instagood-ը և #fashion-ը։ Ի տարբերություն Twitter-ի՝ Instagram-ը օգտատերերին թույլ է տալիս ունենալ մինչև 30 հեշթեգ: (Kepios analysis)

7. Ամենահայտնի գրառումն (ձվի նկարը) ունի 55+ միլիոն հավանումներ։ (influencermarketinghub)

8. Instagram-ը սիրված հարթակ է բիզնեսների համար։ Յուրաքանչյուր օգտատեր ամենաքիչը 1 բիզնես էջի հետևում է։ Շատ կարևոր մի փաստ նշենք՝ շատերը հետևում են կոնկրետ բիզնեսին գովազդի արդյունքում։ (Instagram)

9. Միջինում 10․000-ից քիչ հետևորդ ունեցող բիզնես էջերն ունեն ամենաբարձր ինգեյջմենթը` engagement rate = 1.29%։ (influencermarketinghub)

10. Instagram-ում ամսական 130 միլիոն օգտատերեր սեղմում են Shopping գրառումների վրա, ինչը նշանակում է, որ մարդիկ հարթակից օգտվում են նաև գնումներ կատարելու նպատակով։ Իսկ ԱՄՆ-ում բիզնեսների 71 տոկոսը գրանցված է հարթակում։ (mention.com)

11. Instagram-ում հրապարակում անելու լավագույն ժամը 05։00-06։00-ն է․ երկուշաբթի և հինգշաբթի օրերի համար՝ 05։00-ն, իսկ շաբաթվա մնացած օրերի համար ՝ 06։00-ն: Ամեն դեպքում լավ կլինի մինչև 09։00 տեղադրել գրառումները։(CoSchedule) 

12. Կարուսելային գրառումներն ունենում են լավագույն ինգեյջմենթի գործակիցը՝ 1.05%․ վերջիններս վիդեոներից 2 անգամ շատ ինգեյջմենթ են ունենում։ (influencermarketinghub)



13. Instagram-ը մնում է Influencer Marketing-ի լավագույն ընտրությունը․ մարդկանց ավելի քան 85%-ը ասել է, որ ինֆլուենսերը դրդել է իրենց գնումներ կատարել: (Mediakix)

14. Instagram-ի օգտատերերի 50.8%-ը կանայք են, իսկ 49.2%-ը՝ տղամարդիկ։ (Statista)

15. 2021 թ. Instagram-ի ամենաբարձր reach ունեցող երկիրը Ղազախստանն է՝ 78,7% : (Statista)

16. Instagram-ն ընդհանուր առմամբ ունեցել է 503 միլիոն ներբեռնում 2020 թվականին: (Apptopia)

17. Instagram-ի տվյալներով՝ ավելի քան 500 միլիոն էջ ամեն օր օգտագործում է Instagram Story-ները:

 

Ահա այսքանն էր այսօրվա վիճակագրությունը։ Instagram-ը աճի շատ մեծ ներուժ ունի ու դեռ շարունակելու է զարգանալ, քանի որ օգտատերերը օրեցօր շատանում են։


Բլոգ

Տնային խելացի սարքերի մասին վիճակագրություն

Մենք ապրում ենք տեխնոլոգիայի, ավելի կոնկրետ՝ խելացի տեխնոլոգիայի ոսկե դարաշրջանում: Վերջին...

14.01.2022

2030-ին ի՞նչ սարքերով ենք համացանց մտնելու. հրաշքի նմանվող գիտական...

Գիտնականները վստահ են, որ շուտով կգա օրը, երբ մենք կկարողանանք ցանկացած երգ, ֆիլմ, վեբ-կայք կամ...

13.01.2022

2021թ․ ամենաարագ աճող բրենդները

Համաճարակով պայմանավորված՝ վերջին տարիների անորոշության ու իրարանցման շրջանում մարդիկ ապավինում են...

12.01.2022

Ժամանակակից բիզնեսմեններին ծանոթ իրավիճակ. կա խնդիր, կա նաև լուծում

Երբ գործատուն ունենում է միևնույն ոլորտում կիրառվող համաշխարհային թրենդների մասին տեղեկություններ,...

30.12.2021

2021 թվականի հոկտեմբեր ամսվա թոփ 10 թվային թրենդները

Եթե ձեռքներս չպահենք տեղեկատվական հոսքերի կառավարման զարկերակին, հնարավոր է մրցակցային...

27.12.2021

Mobile հավելվածները փոխել են խաղի կանոնները

Մեր օրերում մարդիկ կարող են կառավարել իրենց աշխատանքը և նույնիսկ կյանքը սմարթֆոնների միջոցով՝ անկախ...

23.12.2021

Հայ բիզնեսմեններին հուզող խնդիր. արդյունավետությունն ընդդեմ հոգնեցնող...

Այնքան արագ են փոփոխվում տեղեկատվական տեխնոլոգիաները, որ տեղեկատվական միջավայրում կառավարել...

23.12.2021

Սոցիալական մեդիա հավելվածների էվոլյուցիան. լայվեր

Ոլորտը զարգացել է վերջին տասնամյակի ընթացքում. սոցիալական մեդիա նոր հավելվածներ են մուտք գործել...

20.12.2021