Հաճախ հանդիպող խնդիրներ բիզնեսի և դրա տեղեկատվական հոսքերի հետ աշխատող անհանտների կամ կազմակերպությունների միջև:
Իրավիճակ առաջին։ Կազմակերպությունը չի ունենում նեյտրալ, մասնագիտական շահերի բախում չունեցող մոնիթորինգ։ Մենք գործ ունենք սուբյեկտիվ ոլորտի հետ, որտեղ հնարավոր չէ ամեն բան հստակեցնել, ուստի պետք է սովորել աշխատել նման մասնագիտությունների հետ։
Օրինակ, երբ գործատուն ձեռքի տակ ունենում է մրցակից ֆիրմաների միևնույն գործունեության ամսական մոնիթորինգը, կարողանում է առանձնացնել ճշգրիտ հարցադրումներ և ակամայից սահմանել վերահսկիչ մեխանիզմներ։
Երբ գործատուն ունենում է միևնույն ոլորտում կիրառվող համաշխարհային թրենդների մասին տեղեկություններ, նա կարողանում է կատարող կողմին տալ ըստ էության մասնագիտական հարցադրումներ՝ ինքը չխառնվելով նեղ թեմաների մեջ։
Actual Events-ի հիմնական նպատակներից մեկը ասելիք ունեցող, փորձ կուտակած մարդկանց խոսքն առավել լայն...
17.05.2022
Ի՞նչ է Actual Events-ը: Ովքե՞ր են առաջիկա Actual Events-ի խոսնակները: Մանրամասներ միջոցառման մասին:
22.04.2022
Մեդիայում արվող հետազոտություններն ու PR ծրագրերը մեզ հասցրին մի կետի, որտեղ հասկացանք, որ...
22.04.2022
Բիզնեսմենը այն մարդն է, ով ստեղծում է որոշակի արժեք և տիրապետում է ժամանակի կառավարման գործիքներին:
21.04.2022
Մարկ Ցուկերբերգի հայտնի լայվից հետո, առհասարակ, չեմ բացառում, որ մի օր բոլոր բիզնեսները...
15.04.2022
Եթե հումորային մթնոլորտում ոչ ծրագրավորողների շրջապատում հարց տային՝ ով է ծրագրավորողը, հումորով...
11.04.2022
Աշխարհի վիզուալ գովազդի շուկան համալրվել է ամենաբարձրակարգ, մի քանի միլիոնի հասնող և շարունակաբար...
05.04.2022
Կարծում եմ ՝ բառն արդեն իսկ ասում է, թե ով է խոհարարը․խոհեր արարող , այսինքն ՝ մտքեր ստեղծող ,...
22.03.2022