Mobile հավելվածները փոխել են խաղի կանոնները

Mobile հավելվածները փոխել են խաղի կանոնները

Ինտերնետում անցկացվող ժամանակի մեծ մասը բաժին է ընկնում մոբայլին։ Տարիների ընթացքում մոբայլի կատարելագործումը որոշ դեպքերում ամբողջությամբ փոխարինեց վեբին ու առհասարակ դեսկթոփին։ Մեր օրերում մարդիկ կարող են կառավարել իրենց աշխատանքը և նույնիսկ կյանքը սմարթֆոնների միջոցով՝ անկախ իրենց գտնվելու վայրից: Այնուամենայնիվ, «սմարթֆոնիզացիայի» պրոցեսը դեռ շարունակվում է։ 

Արդեն բջջային ծրագրակազմի մշակումը բիզնեսի համար դարձել է կենսական: Այսօր  բջջային հավելվածները գերակշռում են։ Ըստ վիճակագրության՝ մարդիկ իրենց «բջջային» ժամանակի ավելի քան 90%-ը ծախսում են հավելվածների վրա: 

Հետազոտությունը ցույց է տալիս, որ ռեսպոնզիվ դիզայնը հնացել է, քանի որ դրա  դեպքում հաճախ էջերը լցոնվում են առհասարակ հեռախոսային էկրանի համար չափազանց շատ տեղեկատվությունով: Միևնույն ժամանակ բջջային հավելվածների շուկաներում հավելվածների ներբեռնումների թիվը կազմել է 194 միլիարդ՝ նախորդ տարվա համեմատ աճելով 10 տոկոսով։ Ակնկալվում է, որ ապագայում այս թվերը կշարունակեն աճել: Սա թույլ է տալիս հավելվածների սեփականատերերին ունենալ եկամուտների աննախադեպ ռեկորդներ:




Ահա ձեզ ենք ներկայացնում հավելվածների եկամուտների մասին ամենակարևոր վիճակագրությունը:

 

• Ամբողջ աշխարհում օգտատերերը 380 միլիարդ դոլար են ծախսում ներհավելվածային գնումների վրա։ (ZDNET)

• Հավելվածների եկամուտների վիճակագրությունը ցույց է տալիս, որ 2020 թվականին ընդհանուր գովազդային եկամուտը կազմել է 581,9 միլիարդ  դոլար: (Statista)

• Բջջային հավելվածների ընդհանուր շուկայի կանխատեսումը ցույց է տալիս շարունակական աճ, որը 2023 թվականին կհասնի 935 միլիարդ դոլարի եկամտի: (Statista)

• Google Play-ը 36,7 միլիարդ դոլարի, իսկ Apple App Store-ը 31,8 միլիարդ դոլարի վաճառք են ունեցել 2021 թվականի առաջին եռամսյակում: (Sensor Tower)

• App Store-ում սպառողների ծախսերը մինչև 2025 թվականը կկազմեն մոտ 200 միլիարդ դոլար: (Statista)

• Մոնետիզացիայի ամենատարածված մոդելներից մեկը ներհավելվածային գնումներն են: Ոչ խաղային հավելվածների մոտավորապես 50%-ը և խաղային հավելվածների 79%-ն օգտագործում են այն: (Business of Apps)

• Google Play-ի եկամուտների 98%-ը ստացվում է անվճար հավելվածներից: (The Verge)




Կան շատ տարբեր հավելվածների կատեգորիաներ՝ խաղեր, ծանոթությունների հավելվածներ, արտադրողականության և նախագծերի կառավարման, ապրելակերպի հավելվածներ և շատ ավելին: Տարբեր կատեգորիաներ հաճախ օգտագործում են ռազմավարությունների և մոնետիզացման մոդելների խիստ տարբեր համադրություններ: Այդ պատճառով նրանց եկամուտները մեծապես տարբերվում են:

Այն փաստը, որ երբևէ ստեղծված բոլոր հավելվածների միայն 0,01%-ն է իրականում հաջողակ դառնում,  խոստումնալից չէ: Սակայն մենք ամեն տարի ականատես ենք լինում հավելվածների ստեղծած հսկայական եկամուտներին, ինչը ոգևորիչ է:



Բլոգ

Տնային խելացի սարքերի մասին վիճակագրություն

Մենք ապրում ենք տեխնոլոգիայի, ավելի կոնկրետ՝ խելացի տեխնոլոգիայի ոսկե դարաշրջանում: Վերջին...

14.01.2022

2030-ին ի՞նչ սարքերով ենք համացանց մտնելու. հրաշքի նմանվող գիտական...

Գիտնականները վստահ են, որ շուտով կգա օրը, երբ մենք կկարողանանք ցանկացած երգ, ֆիլմ, վեբ-կայք կամ...

13.01.2022

2021թ․ ամենաարագ աճող բրենդները

Համաճարակով պայմանավորված՝ վերջին տարիների անորոշության ու իրարանցման շրջանում մարդիկ ապավինում են...

12.01.2022

Ժամանակակից բիզնեսմեններին ծանոթ իրավիճակ. կա խնդիր, կա նաև լուծում

Երբ գործատուն ունենում է միևնույն ոլորտում կիրառվող համաշխարհային թրենդների մասին տեղեկություններ,...

30.12.2021

2021 թվականի հոկտեմբեր ամսվա թոփ 10 թվային թրենդները

Եթե ձեռքներս չպահենք տեղեկատվական հոսքերի կառավարման զարկերակին, հնարավոր է մրցակցային...

27.12.2021

Mobile հավելվածները փոխել են խաղի կանոնները

Մեր օրերում մարդիկ կարող են կառավարել իրենց աշխատանքը և նույնիսկ կյանքը սմարթֆոնների միջոցով՝ անկախ...

23.12.2021

Հայ բիզնեսմեններին հուզող խնդիր. արդյունավետությունն ընդդեմ հոգնեցնող...

Այնքան արագ են փոփոխվում տեղեկատվական տեխնոլոգիաները, որ տեղեկատվական միջավայրում կառավարել...

23.12.2021

Սոցիալական մեդիա հավելվածների էվոլյուցիան. լայվեր

Ոլորտը զարգացել է վերջին տասնամյակի ընթացքում. սոցիալական մեդիա նոր հավելվածներ են մուտք գործել...

20.12.2021