Mobile հավելվածները փոխել են խաղի կանոնները

Mobile հավելվածները փոխել են խաղի կանոնները

Ինտերնետում անցկացվող ժամանակի մեծ մասը բաժին է ընկնում մոբայլին։ Տարիների ընթացքում մոբայլի կատարելագործումը որոշ դեպքերում ամբողջությամբ փոխարինեց վեբին ու առհասարակ դեսկթոփին։ Մեր օրերում մարդիկ կարող են կառավարել իրենց աշխատանքը և նույնիսկ կյանքը սմարթֆոնների միջոցով՝ անկախ իրենց գտնվելու վայրից: Այնուամենայնիվ, «սմարթֆոնիզացիայի» պրոցեսը դեռ շարունակվում է։ 

Արդեն բջջային ծրագրակազմի մշակումը բիզնեսի համար դարձել է կենսական: Այսօր  բջջային հավելվածները գերակշռում են։ Ըստ վիճակագրության՝ մարդիկ իրենց «բջջային» ժամանակի ավելի քան 90%-ը ծախսում են հավելվածների վրա: 

Հետազոտությունը ցույց է տալիս, որ ռեսպոնզիվ դիզայնը հնացել է, քանի որ դրա  դեպքում հաճախ էջերը լցոնվում են առհասարակ հեռախոսային էկրանի համար չափազանց շատ տեղեկատվությունով: Միևնույն ժամանակ բջջային հավելվածների շուկաներում հավելվածների ներբեռնումների թիվը կազմել է 194 միլիարդ՝ նախորդ տարվա համեմատ աճելով 10 տոկոսով։ Ակնկալվում է, որ ապագայում այս թվերը կշարունակեն աճել: Սա թույլ է տալիս հավելվածների սեփականատերերին ունենալ եկամուտների աննախադեպ ռեկորդներ:




Ահա ձեզ ենք ներկայացնում հավելվածների եկամուտների մասին ամենակարևոր վիճակագրությունը:

 

• Ամբողջ աշխարհում օգտատերերը 380 միլիարդ դոլար են ծախսում ներհավելվածային գնումների վրա։ (ZDNET)

• Հավելվածների եկամուտների վիճակագրությունը ցույց է տալիս, որ 2020 թվականին ընդհանուր գովազդային եկամուտը կազմել է 581,9 միլիարդ  դոլար: (Statista)

• Բջջային հավելվածների ընդհանուր շուկայի կանխատեսումը ցույց է տալիս շարունակական աճ, որը 2023 թվականին կհասնի 935 միլիարդ դոլարի եկամտի: (Statista)

• Google Play-ը 36,7 միլիարդ դոլարի, իսկ Apple App Store-ը 31,8 միլիարդ դոլարի վաճառք են ունեցել 2021 թվականի առաջին եռամսյակում: (Sensor Tower)

• App Store-ում սպառողների ծախսերը մինչև 2025 թվականը կկազմեն մոտ 200 միլիարդ դոլար: (Statista)

• Մոնետիզացիայի ամենատարածված մոդելներից մեկը ներհավելվածային գնումներն են: Ոչ խաղային հավելվածների մոտավորապես 50%-ը և խաղային հավելվածների 79%-ն օգտագործում են այն: (Business of Apps)

• Google Play-ի եկամուտների 98%-ը ստացվում է անվճար հավելվածներից: (The Verge)




Կան շատ տարբեր հավելվածների կատեգորիաներ՝ խաղեր, ծանոթությունների հավելվածներ, արտադրողականության և նախագծերի կառավարման, ապրելակերպի հավելվածներ և շատ ավելին: Տարբեր կատեգորիաներ հաճախ օգտագործում են ռազմավարությունների և մոնետիզացման մոդելների խիստ տարբեր համադրություններ: Այդ պատճառով նրանց եկամուտները մեծապես տարբերվում են:

Այն փաստը, որ երբևէ ստեղծված բոլոր հավելվածների միայն 0,01%-ն է իրականում հաջողակ դառնում,  խոստումնալից չէ: Սակայն մենք ամեն տարի ականատես ենք լինում հավելվածների ստեղծած հսկայական եկամուտներին, ինչը ոգևորիչ է:



Բլոգ

Հրանտ Զիրոյան. «Ինչո՞ւ ստեղծվեց Actual Events-ը»

Actual Events-ի հիմնական նպատակներից մեկը ասելիք ունեցող, փորձ կուտակած մարդկանց խոսքն առավել լայն...

17.05.2022

Actual Events-ի մասին

Ի՞նչ է Actual Events-ը: Ովքե՞ր են առաջիկա Actual Events-ի խոսնակները: Մանրամասներ միջոցառման մասին:

22.04.2022

Տարոն Պարսամյան. «Ու՞ր է գնում Actual-ը»

Մեդիայում արվող հետազոտություններն ու PR ծրագրերը մեզ հասցրին մի կետի, որտեղ հասկացանք, որ...

22.04.2022

Հովիկ Գրիգորյան. «Իմիջը բաղադրիչ է, որը կարող է ասոցացնել...

Բիզնեսմենը այն մարդն է, ով ստեղծում է որոշակի արժեք և տիրապետում է ժամանակի կառավարման գործիքներին:

21.04.2022

Վիգեն Չատինյան. «Անշարժ գույքի ոլորտում ֆիրմայի...

Մարկ Ցուկերբերգի հայտնի լայվից հետո, առհասարակ, չեմ բացառում, որ մի օր բոլոր բիզնեսները...

15.04.2022

Միքայել Ավագյան. «Ընտանեկան երջանկության և պրոֆեսիոնալ...

Եթե հումորային մթնոլորտում ոչ ծրագրավորողների շրջապատում հարց տային՝ ով է ծրագրավորողը, հումորով...

11.04.2022

Վլադիմիր Խոեցյան. «Լրիվ հնարավոր է պրոֆեսիոնալ աշխատանքը սիրել...

Աշխարհի վիզուալ գովազդի շուկան համալրվել է ամենաբարձրակարգ, մի քանի միլիոնի հասնող և շարունակաբար...

05.04.2022

Խորեն Հարությունյան. «Փորձում եմ նոր մշակույթ ձևավորել, ու դա...

Կարծում եմ ՝ բառն արդեն իսկ ասում է, թե ով է խոհարարը․խոհեր արարող , այսինքն ՝ մտքեր ստեղծող ,...

22.03.2022