Սոցիալական մեդիա հավելվածների էվոլյուցիան. լայվեր

Սոցիալական մեդիա հավելվածների էվոլյուցիան. լայվեր

Բոլորին հայտնի Facebook-ից կամ WeChat-ից հետո սպառողների համար նոր հնարավորություններ են ստեղծվել, քանի որ ոլորտը զարգացել է վերջին տասնամյակի ընթացքում, այլ կերպ ասած՝ սոցիալական մեդիա նոր հավելվածներ են մուտք գործել շուկա: Արդեն իսկ գոյություն ունեցող հզոր հավելվածները, ինչպիսիք են վերը նշված երկուսը, նոր հնարավորություններ են ավելացրել մարդկանց կապի մեջ պահելու և ներգրավելու համար. տեքստից և չատից անցում դեպի այլ տարբեր գործառույթների՝ լուսանկարների փոխանակում, վիդեոների փոխանակում և լայվեր:

Այս տարի սպառողները կունենան 548 միլիարդ ժ լայվ թոփ սոցիալական հավելվածներում, որը կխթանի սոցիալական մեդիայի շարունակական աճին:

Իսկ բրոուդքասթեր Beau GevonneStrawder-ն իր առաջին 10.000 դոլարը վաստակել է Bigo Live-ի միջոցով, որը բարձր վարկանիշ ունեցող լայվ հարթակ է: Համաճարակի ժամանակ նա գործակալություն բացեց, որպեսզի օգներ մյուս հաղորդավարներին և բրոուդքասթերներին հղկել իրենց տաղանդները, և դա էլ վերածեց լրիվ դրույքով կարիերայի: Իրականում, լայվերի միջոցով Bigo Live-ի բրոուդքասթերները կարող են օգտվել հարթակից՝ ամսական մինչև 24.000 դոլար վաստակելու պոտենցիալով:

Սա էլ սոցիալական մեդիայի «ստեղծարար տնտեսությունն է», որը պարզապես չի կարող գոյություն ունենալ առանց վիդեոյի և լայվի:


Վերջին 4 տարիների ընթացքում վիդեո սթրիմինգը ամբողջությամբ փոխել է սոցիալական մեդիան: Լայվ սթրիմինգ բումի երկրորդային ազդեցություններից մեկը եղել է երկրորդ սերնդի սոցիալական տնտեսության ստեղծումը: Եթե առաջինը հիմնված էր հիմնականում միանվագ տարրերի վրա, ինչպիսիք են սթիքերների փաթեթները, ապա այս մեկը վերաբերում է լայվերի ընթացքում «նվիրելու» կոնտենտ ստեղծողներին: Եվ սա խթանում է app store-ների սպառողների ծախսերի աճը սոցիալական հավելվածներում: Եվ իսկապես, գնահատվում է, որ այս տարի սպառողները կծախսեն 6,78 միլիարդ դոլար սոցիալական հավելվածների վրա՝ մինչև 2025 թվականը տարեկան հասցնելով 17,2 միլիարդ դոլարի. այսինքն 5-ամյա միջին տարեկան աճի տեմպը կլինի 29%, ինչը կբերի սոցիալական հավելվածների ողջ կյանքի ընթացքում ծախսված 78 միլիարդ դոլարի: Կոնտենտ ստեղծողները այս աճի առանցքում են, քանի որ դիտողները գնում են հավելվածային նվերներ՝ իրենց սիրելի բրոուդքասթերներին աջակցելու համար: Այս տնտեսությունում գերակշռում են երկու տարածաշրջաններ։ ԱՄՆ-ի և Ճապոնիայի սպառողները 2021 թվականի առաջին կիսամյակում սոցիալական հավելվածների վրա ծախսել են ավելի քան 1,5 միլիարդ դոլար:



Նկարը՝ App Annie



Նկարը՝ App Annie

Սպառողները միայն 2021 թվականի առաջին կիսամյակում ներբեռնել են 4,7 միլիարդ սոցիալական մեդիա հավելված (մինչև այդ եղածի հետ հասցնելով 74 միլիարդի): 



Նկարը՝ App Annie

Ծախսված ժամերը ավելի շատ  են վկայում սոցիալական մեդիայի մագնիսական ձգողության մասին: Սպառողները սոցիալական հավելվածներում 2021 թվականի 2-րդ եռամսյակում ծախսել են 740 միլիարդ ժամ, ինչը հավասար է բջջայինի վրա ծախսված ամբողջ ժամանակի 44%-ին:



Նկարը՝ App Annie

Լայվի վրա շեշտադրում արած սոցիալական լավագույն 5 հավելվածներում անցկացրած ընդհանուր ժամանակը գերազանցելու է 0,5 տրիլիոն ժամը միայն Android հեռախոսների վրա Չինաստանից դուրս 2021 թվականին։ 3-ամյա միջին տարեկան աճի տեմպը կլինի 25%: 


Նկարը՝ App Annie

Լայվից բացի կրեատիվության և վիդեոյի վրա կենտրոնացած լինելը պարտադիր են սոցիալական ներգրավվածությունը խթանելու տեսանկյունից: Snapchat-ը կիրառում է սա իրենց AR ոսպնյակների վրա:
Եվ վերջում, եկեք միասին տեսնենք, թե որոնք են բոլոր ժամանակների թոփ սոցիալական հավելվածները՝ըստ ներբեռնումների:


Նկարը՝ App Annie

Բլոգ

Հրանտ Զիրոյան. «Ինչո՞ւ ստեղծվեց Actual Events-ը»

Actual Events-ի հիմնական նպատակներից մեկը ասելիք ունեցող, փորձ կուտակած մարդկանց խոսքն առավել լայն...

17.05.2022

Actual Events-ի մասին

Ի՞նչ է Actual Events-ը: Ովքե՞ր են առաջիկա Actual Events-ի խոսնակները: Մանրամասներ միջոցառման մասին:

22.04.2022

Տարոն Պարսամյան. «Ու՞ր է գնում Actual-ը»

Մեդիայում արվող հետազոտություններն ու PR ծրագրերը մեզ հասցրին մի կետի, որտեղ հասկացանք, որ...

22.04.2022

Հովիկ Գրիգորյան. «Իմիջը բաղադրիչ է, որը կարող է ասոցացնել...

Բիզնեսմենը այն մարդն է, ով ստեղծում է որոշակի արժեք և տիրապետում է ժամանակի կառավարման գործիքներին:

21.04.2022

Վիգեն Չատինյան. «Անշարժ գույքի ոլորտում ֆիրմայի...

Մարկ Ցուկերբերգի հայտնի լայվից հետո, առհասարակ, չեմ բացառում, որ մի օր բոլոր բիզնեսները...

15.04.2022

Միքայել Ավագյան. «Ընտանեկան երջանկության և պրոֆեսիոնալ...

Եթե հումորային մթնոլորտում ոչ ծրագրավորողների շրջապատում հարց տային՝ ով է ծրագրավորողը, հումորով...

11.04.2022

Վլադիմիր Խոեցյան. «Լրիվ հնարավոր է պրոֆեսիոնալ աշխատանքը սիրել...

Աշխարհի վիզուալ գովազդի շուկան համալրվել է ամենաբարձրակարգ, մի քանի միլիոնի հասնող և շարունակաբար...

05.04.2022

Խորեն Հարությունյան. «Փորձում եմ նոր մշակույթ ձևավորել, ու դա...

Կարծում եմ ՝ բառն արդեն իսկ ասում է, թե ով է խոհարարը․խոհեր արարող , այսինքն ՝ մտքեր ստեղծող ,...

22.03.2022