Տեղեկատվական հոսքերին հետևելը ճոխությո՞ւն է, թե՞ անհրաժեշտություն

Տեղեկատվական հոսքերին հետևելը ճոխությո՞ւն է, թե՞ անհրաժեշտություն

Տեղեկատվական հոսքերին հետևելու անհրաժեշտության մասին հասկացել են դեռ վաղուց։ Օրինակ հեռավոր 1852 թվականին, երբ թերթի աշխատող Romeike-ն նկատեց, որ բազմաթիվ դերասաններ անընդհատ թերթում փնտրում են հոդվածներ, որտեղ նշվում է իրենց անունը: Նա հասկացավ, որ ինքը կարող է անել այդ աշխատանքը, ինչի շնորհիվ կխնայի դերասանների ժամանակը և կստեղծի նոր հանրային օգտակարություն ունեցող պրոդուկտ:


21-րդ դարում տեղեկատավական հոսքերին հետևելը շատ ավելի կարևոր է, բայց նաև շատ դժվար առանց հատուկ գործիքակազմի, քանզի, ըստ Statista.com-ի տվյալների, միայն 2020 թվականին աշխարհում ստեղծվել, տարածվել և սպառվել է ավելի քան 64 zettabyte (1 տրիլիոն gigabyte) ինֆորմացիա: Նման ծավալների դեպքում, բնականաբար, հնարավոր չէ սեփական ուժերով հետևել քո կամ քո կազմակերպության մասին տարածվող ինֆորմացիոն հոսքերին՝ հատկապես խոշոր կազմակերպությունների կամ հայտնի գործիչների դեպքում:


Եթե հաշվի առնենք նաև այն, որ այդ մակարդակում շատ է կարևորվում տեղեկատվական հոսքերին հետևելը, դրանց ծագման աղբյուներն ու տարածման նպատակները բացահայտելը, այս կամ այն թեմայի շուրջ շուկայի արձագանքը պատկերացնելը և այլն, ապա քանակական և բովանդակային մոնիթորինգը, թվային հետազոտությունները դառնում են ուղղակի անհրաժեշտություն:


Օրինակ, միայն հայկական շուկայում կան 100-ից ավել լրատավական կայքեր: Դրանք, բնականաբար, ներկայացված են նաև տարբեր սոցցանցերում, որտեղ լուսաբանում են իրենց կայքում տեղ գտած ինֆորմացիաները, ինչը որպես առանձին հարթակ կարիք ունի ուսումնասիրության, վերլուծության և գնահատման:


Եթե մեդիամոնիթորինգի գործիքակազմը թույլ է տալիս բացահայտել, թե որ մեդիա կրիչում է հայտնվել մեզ հետաքրքրող ինֆորմացիան, ինչ տեսակի է այն, ինչ բովանդակություն ունի, ինչ թեմայի շրջանակներում է այն արծարծվել, ապա թվային հետազոտությունները թույլ են տալիս հասկանալ դրա տարածվելիության արդյունավետությունը, օգտագործված մեդիա կրիչների էֆեկտիվությունը, հանրային արձագանքը և բազմաթիվ այլ փաստեր, որոնք թույլ են տալիս անել շատ կարևոր եզրակացություններ ու ձեռնարկել անհրաժեշտ գործողություններ:


Հրանտ Զիրոյան, Actual-ի տնօրեն:

Բլոգ

Ինչո՞վ են աչքի ընկել Rouge Armenia-ն, Joffrey Perfume house-ն ու...

Ուսումնասիրությունից առանձնացվել է հունիսի 11-ից 25-ն ընկած ժամանակահատվածը և 10...

26.07.2021

Ո՞ր սոցցանցում են ակտիվ Karas Wines-ն ու Gevorkian Winery-ն, ի՞նչ...

Մասնավորապես առանձնացվել են հունիսի 1-30-ն ընկած ժամանակահատվածում մի շարք գինու գործարանների՝...

20.07.2021

In vino veritas, թե՞ In data veritas. Հայկական գինեգործարանները...

Ուսումնասիրությունից առանձնացրել ենք հայկական գինեգործարանների ֆեյսբուքյան և ինստագրամյան...

15.07.2021

Տեղեկատվական պատերազմներ․ ինչպե՞ս են խժռում թշնամական պետության...

Երբեմն ծիծաղելի է դառնում խոսելը հազարամյակների պատմությունից, երբ թշնամիդ կարող է ժամանակակից...

13.07.2021

Ի՞նչն է միավորում Arshavner Akumb-ին և ONE WAY Tour-ին, ո՞ր...

Ուսումնասիրությունից առանձնացվել է հունիսի 1-ից 15-ն ընկած ժամանակահատվածը և 15 տուրիստական...

12.07.2021

Տեղեկատվական հոսքերին հետևելը ճոխությո՞ւն է, թե՞ անհրաժեշտություն

Ըստ Statista.com-ի տվյալների, միայն 2020 թվականին աշխարհում ստեղծվել, տարածվել և սպառվել է ավելի...

07.07.2021

Հայկական տուրիստական ընկերությունները թվային տիրույթում․...

Actual-ի գործընկերների շրջանում առավել պահանջարկ վայելող պրոդուկտներից է որևէ ֆիքսված շուկայի SMM...

01.07.2021

Հեռուստատեսությունը մահանու՞մ, թե մոդեռնիզացվում է

Ինտերնետի մասսայական սպառումն ու տարբեր սոցիալական ցանցերի ի հայտ գալը հանգեցրել է դասական...

28.06.2021