Յուրքանչյուր ամիս Actual-ի թիմը մասնագիտական ներկայացում է իրականացնում, որտեղ քննարկվում են հերթական հետազոտական թարմացումները: Հերթական ներկայացման ընթացքում հաստատվել է 2 հետազոտություն և 1 ուսումնասիրություն: Կայքի խանութ բաժնում արդեն հասանելի է ծավալուն լրատվական-քաղաքական հետազոտություն ու նշանադրության/հարսանիքի պատրաստվող աղջիկների համար ուսումնասիրություն:
Մոտ օրերս կայքի խանութում կթարմացվի նաև բիզնես-մասնագիտական ժանրի հետազոտություն, որտեղ կլինեն հայ հայտնիների լսարանների, յութուբյան առաջատար հաղրոդումների մասին բազմաթիվ ցուցանիշներ, smm թրենդներ: Լրատվական-քաղաքական հետազոտության մեջ տեղ գտած արժեքավոր ցուցանիշները առաջնահերթ նախատեսված են ՀՀ քաղաքական դաշտով հետաքրքրվող շրջանակների համար, բիզնես-մասնագիտական հետազոտության առաջնային շահառուն այն բիզնեսմեններն են, ովքեր չունեն խորքային (մարքեթինգ, PR, գովազդ) գիտելիքներ, սակայն ցանկանում են երբեմն անձամբ ծանոթանալ շուկայական թրենդներին, հասկանալ, ինչպես կարելի է գնահատել տեղեկատվական հոսքերի արդյունավետությունը: Նշանադրության և հարսանյաց թեմաներով ուսումնասիրությունը նախատեսված է նշանվել կամ ամուսնանալ պատրաստվող աղջիկների համար:
Actual Events-ի հիմնական նպատակներից մեկը ասելիք ունեցող, փորձ կուտակած մարդկանց խոսքն առավել լայն...
17.05.2022
Ի՞նչ է Actual Events-ը: Ովքե՞ր են առաջիկա Actual Events-ի խոսնակները: Մանրամասներ միջոցառման մասին:
22.04.2022
Մեդիայում արվող հետազոտություններն ու PR ծրագրերը մեզ հասցրին մի կետի, որտեղ հասկացանք, որ...
22.04.2022
Բիզնեսմենը այն մարդն է, ով ստեղծում է որոշակի արժեք և տիրապետում է ժամանակի կառավարման գործիքներին:
21.04.2022
Մարկ Ցուկերբերգի հայտնի լայվից հետո, առհասարակ, չեմ բացառում, որ մի օր բոլոր բիզնեսները...
15.04.2022
Եթե հումորային մթնոլորտում ոչ ծրագրավորողների շրջապատում հարց տային՝ ով է ծրագրավորողը, հումորով...
11.04.2022
Աշխարհի վիզուալ գովազդի շուկան համալրվել է ամենաբարձրակարգ, մի քանի միլիոնի հասնող և շարունակաբար...
05.04.2022
Կարծում եմ ՝ բառն արդեն իսկ ասում է, թե ով է խոհարարը․խոհեր արարող , այսինքն ՝ մտքեր ստեղծող ,...
22.03.2022