1.Վիգեն, աշխարհը զարգանում է, թվային տեխնոլոգիաները նոր հնարավորություններ են ստեղծում
բիզնեսի առաջխաղացման համար, անշարժ գույքի գործակալների ինստիտուտը շարունակու՞մ է
արդյոք նույն արդյունավետությամբ աշխատել և իր տեղը չի՞ զիջում օնլայն տեխնոլոգիաներին:
Այո, աշխարհը փոխվել է, և
նոր հնարավորություններ են ստեղծվել բիզնեսի առաջխաղացման համար, սակայն անշարժ գույք
առնելը կամ վարձակալելը օնլայն ավիատոմս առնել չէ, այստեղ մարդիկ շահագրգռված են ուղղակի
շփումներով, հանդիպումներով և քննարկումներով: Անշարժ գույքի գործակալների դերը շատ
կարևոր և արդյունավետ եմ համարում:
2.Դուք ներկայացնում եք կազմակերպություն, որը քառորդ դարից ավել զբաղվում է անշարժ գույքով,
չե՞ք հոգնել այդ ոլորտից:
Իհարկե ոչ, չենք հոգնել: Ավելին,
այս ոլորտում երկարակեցությունը վստահության նշան է: Հանրության մեջ հայտնի խոսք կա,
առավել սուտ խոսացողներին ասում են՝ կարծես թե բրոքեր լինի: Այսինքն մարդիկ կարծում
են, որ հաճախ անշարժ գույքով զբաղվողները տրամադրված են իրենց խաբելու: Մենք միշտ աշխատել
ենք երկարաժամկետ վստահության և բարեխղճության սկզբունքները պահպանելով և հենց դրա
արդյունքում էլ կարողացել ենք դիմագրավել տարիների փորձություններին: Ի դեպ, օգտվելով
առիթից կարող եմ ավելացնել, որ առաջիկայում պատրաստվում ենք հանդիսավոր կերպով նշել
մեր կազմակերպության 26 ամյակը:
3.Ի՞նչ եք կարծում, կգա՞ մի օր, որ Ձեր կազմակերպությունն իր մասնագիտական ծառայությունները
կառաջարկի նաև Մետավերսում:
Ինչպես ասում են, ոչինչ չի կարելի
բացառել: Մարկ Ցուկերբերգի հայտնի լայվից հետո, առհասարակ, չեմ բացառում, որ մի օր
բոլոր բիզնեսները գրասենյակներ կարող են ունենալ Մետավերսում: Իմ ուշադրությունից չի
վրիպել նաև Դիսենթերլանդի հարթակը, որտեղ արդեն մի շարք հայտնի բրենդներ գրասենյակներ
են գնել: Մեր գործունեության հենց այս փուլում դեռևս նման նպատակներ չկան, սակայն ես
ուշադրությամբ հետևում եմ տեխնոլոգիական զարգացումներին, և ակտուալության դեպքում հնարավոր
են նաև նման զարգացումներ:
4.Մեր հաջորդ հարցը կարելի է նախորդի շարունակությունը համարել: Ձեր կազմակերպությունը՝
ԲԱՐՍ-ը, ըստ Ձեզ որքանո՞վ է կարողանում արդյունավետ օգտագործել 21-րդ դարի տեղեկատվական
հնարավորությունները՝ որպես բիզնեսի առաջխաղացման միջավայր:
Ձեր նշած հնարավորությունները
գրեթե անսահմանափակ են, դրանք մեր մշտական ուշադրության կենտրոնում են, բայց բիզնեսի
տեսանկյունից միշտ չէ, որ արդյունավետ է լինում այդ ամենը զուգահեռ օգտագործելը: Կախված
բիզնեսի խնդրի էությունից՝ փորձում ենք հնարավորինս ինտեգրվել ժամանակակից աշխարհի
ընձեռած տեխնոլոգիական գործիքներին: Կարծում եմ՝ մեզ մոտ վատ չի ստացվում, միևնույն
ժամանակ չեմ բացառում, որ աշխատելու շատ տեղ ունենք:
5. 5 ֆիլմ, որոնք ըստ Ձեզ
պետք է դիտեն բոլորը:
1. Լրտեսական խաղեր (Ռոբերտ
Ռեդֆորդ, Բրեդ Փիթ)
2. Հայրենասերը (Մել Գիբսոն)
3. Ֆորդն ընդդեմ Ֆերրարիի
4. Ջենտլմենները (Գայ Ռիչի)
5. Մարվելի ֆիլմերը
Actual Events-ի հիմնական նպատակներից մեկը ասելիք ունեցող, փորձ կուտակած մարդկանց խոսքն առավել լայն...
17.05.2022
Ի՞նչ է Actual Events-ը: Ովքե՞ր են առաջիկա Actual Events-ի խոսնակները: Մանրամասներ միջոցառման մասին:
22.04.2022
Մեդիայում արվող հետազոտություններն ու PR ծրագրերը մեզ հասցրին մի կետի, որտեղ հասկացանք, որ...
22.04.2022
Բիզնեսմենը այն մարդն է, ով ստեղծում է որոշակի արժեք և տիրապետում է ժամանակի կառավարման գործիքներին:
21.04.2022
Մարկ Ցուկերբերգի հայտնի լայվից հետո, առհասարակ, չեմ բացառում, որ մի օր բոլոր բիզնեսները...
15.04.2022
Եթե հումորային մթնոլորտում ոչ ծրագրավորողների շրջապատում հարց տային՝ ով է ծրագրավորողը, հումորով...
11.04.2022
Աշխարհի վիզուալ գովազդի շուկան համալրվել է ամենաբարձրակարգ, մի քանի միլիոնի հասնող և շարունակաբար...
05.04.2022
Կարծում եմ ՝ բառն արդեն իսկ ասում է, թե ով է խոհարարը․խոհեր արարող , այսինքն ՝ մտքեր ստեղծող ,...
22.03.2022